Vad ska jag välja?

Hej bloggen!

Idag fick jag sluta 21.00 på jobbet för att det var så dött. Förutom det så var allting bra :) Men jag kommer ju inte i säng tidigare ändå haha.. ska nog slå på en film på datorn och lägga mig nu. Får se hur länge jag orkar kolla..

Jag har ett litet dilemma som jag tänkte att du som läser kan hjälpa mig med...


Vilken matta och bord-kombination ska jag välja?





Den bruna mattan med ekmönstrade bordet skulle passa in pga färgerna och "temat" i rummet, risken e bara att det kommer se för tråkigt ut (?)... och den gröna mattan ser så härlig ut och den skulle skära av lite i rummet, en oväntad färg i allt brunt och beigt liksom!
  Det lutar åt den gröna mattan/valnötsbordet men jag vet inte... skriv gärna en kommentar om vad du tycker! :D

(Bild på soffhörnan där det ska stå finns i ett tidigare inlägg, scrolla ner)


Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Leena

Gröna mattan/valnötsbordet! Det blir inte tråkigt, hur många har en grön matta hemma?

2009-04-21 @ 07:03:07
Postat av: Isabelle

Haha det var det andra jag trodde skulle se tråkigt ut! Det är den gröna mattan och valnötsbordet som det lutar åt! Det blir nog skitsnyggt tror jag

2009-04-21 @ 11:40:39
URL: http://isabelli.blogg.se/
Postat av: Leena

Det tror jag också!

2009-04-21 @ 13:32:34
Postat av: Lotta

Och snyggt som tusan blev det!

2009-04-25 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0