Valborg

Hej bloggen!

Jag känner mig fastlimmad i soffan, fast jag har saker att göra. Skit.. borde egentligen gå till mamma och ringa någon gynmottagning/vårdcentral whatever som kan ta ut p-staven, få tag i bovärden och be honom knipsa upp låset på mitt förråd.. (störande att någon har låst det!), och sedan bära ut en kartong dit, duscha, diska, plocka undan lite.. av allt det här kommer jag bara göra en sak idag innan jobbet. vad effektiv jag känner mig..

Nog om det. Igår ringde en snickare och väckte mig, han ska komma hit på onsdag och fixa en golvlist som fattas.. och kanske något mer om jag hittar något fel. Hehe får gå omkring här med en lupp.. Men nu ska jag väl ta och duscha då. Okej, jag ska diska och plocka undan också, och slänga lite grejer..

Trevlig valborg alla ni som är lediga imorrn & kan festa natten lång!
 Själv ska jag jobbaaaaa... Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

Ring Vällingby Mödravådcentral!

2009-04-30 @ 12:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0