Aa juste...!

Måste bara skriva om det här..

Någon dag förra veckan var Sandra & hennes kille här och hämtade massa grejer, som hon hade kvar här sedan hon bodde här.. och när dom skulle gå ut för att lämna saker i bilen och sen komma in igen, så stod jag i hallen och tänkte att jag behöver inte stänga dörren för dom kommer ju tillbaks om en minut typ.. då ringde min mobil så jag gick in i vardagsrummet och svarade, och så stod jag vid balkongdörren och pratade i telefonen. Sen vände jag mig om och då står det en man i rummet! I min lägenhet! Han bara stod där med en bira i handen och så sa han "Stäng dörren!" sen gick han ut i porten.
  Jag blev så jäkla rädd och förbannad så jag följde efter honom ut i porten och frågade vad fan han höll på med. Det e en sak om han hade ställt sig i dörröppningen och ropat till mig att jag skulle stänga dörren (inte för att jag förstår vad det gör om den står öppen en minut?) men han GICK IN i hallen och sedan IN i rummet! Han blev iallafall förbannad när jag skrek på honom i porten och började gå emot mig så jag stängde och låste dörren så fort jag kunde, sen kom Sandra tillbaka.

Ett par timmar senare så gick jag ut en sväng, och när jag kom hem igen ca 23.30 så såg min dörr ut såhär..



Alltså hur störd och omogen kan en vuxen man vara?!


Kommentarer
Postat av: syrran

Okejj...Han verkar ju normal :/

2009-08-07 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0