Aaaaahh...

...jag får panik!!!
Jag har skickat in mitt gymnasiebetyg till fel adress, alltså h*lvete! Och sista dagen att skicka in ett nytt till rätt adress till Komvux e på söndag. Lyckat!

Det som e sååå typiskt e att jag hade 2 kopior på mitt betyg någonstans, men hittade inte dom så jag ringde mitt gamla gymnasium och bad dom skicka en ny kopia till mig. Det gjorde dom, och då e jag så himla klantig och ivrig att skicka iväg det så det blev ju bara heeeelt fel och nu har jag fått det bekräftat. Mitt betyg finns inte med som komplettering till min ansökan till komvux. :'(

Har letat överallt (igen) här hemma nu, och ringde mamma så hon ska kolla hemma hos sig med.. om det inte dyker upp någonstans så e jag körd nu! Får hoppas som fan asså...

Iallafall.. var och hämtade mammas resväska för ett tag sedan, så jag ska väl börja packa lite smått. Och ha ångest.. och panik... kanske freaka ut totalt som den här killen! (förutom det med fjärrkontrollen, jag skippar nog det :P)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0