Hemma!

Hej bloggen!

Nu e jag hemma igen. Kom hem igårkväll.. haha jag hade världens ångest igår när vi väntade på planet, jag ville inte åka hem! Hade lätt kunnat stanna en vecka till.. :)

Men jag måste erkänna att det var skönt att komma hem ändå, och få sova i sin egen säng.. sin egen mjuka säng! Hotellsängarna var stenhårda.

Vi hade det iallafall hur bra som helst, jag & Camilla har inte hunnit skicka alla bilder till varandra än men så fort jag har alla så lägger jag ut en massa här :)

Jag hinner inte skriva något mer nu, har massor att göra idag och så ska jag jobba sen också. Tillbaks till rutinerna, hehe..

Ha det så bra, pusshej! ♥


Kommentarer
Postat av: Leena

Välkommen hem Issa:)

Fram med vinterjackan nu;)

Kram

2009-08-31 @ 14:07:23
URL: http://dennizdischa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0