I'm back

Heeeeeeeeeej!

Nu var det ett bra tag sen sist jag skrev här.. eller ja, typ 2 veckor jag vet inte.. det har bara inte blivit av.
Det har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev egentligen. I helgen var jag i tumba, tog hand om hundarna medan pappa & Leena var på u2-konsert i Göteborg :) jag och mina två lillebrorsor hyrde filmer och åt massa gott.
Kom hem i söndags kväll. Igår var jag med Sandra & Alicia större delen av dagen... och för typ en vecka sen följde jag med Sandra när hon skulle fixa naglarna, men hon fixade håret i samma veva hehe. En ganska stor förändring också!


Före & efter..

  

Snyggt va?! Det passar henne perfekt :)

Idag har jag hittills bara suttit vid datan. Ska städa här hemma, leta fram mitt gymnasiebetyg som måste skickas in till Komvux, och bara göra sånt där roligt ni vet.. men man kan ju inte alltid ha kul. I övrigt så e jag jävligt less på den här skiten, det e inte kul att vara arbetslös och inte veta vad som ska hända.. jag hoppas verkligen att jag kommer in på Komvux, har sökt till Undersköterska! Men utbildningen börjar inte förrän 12e okt. och jag får veta om jag kom in den 5e. :'(

Men allt är inte skit :D om 18 dagar åker jag till Egypten! Det ska bli så skönt att komma bort från Sverige en vecka. Sola och bada hela dagarna.. och festa såklart :)
  Det blev jävligt mycket fest för min del efter min födelsedag, i 2 veckor.. men nu har har jag inte festat sen förra helgen, och det känns så bra! Ska försöka ta det lugnt ända tills jag åker!

Nu ska jag väl snart (när jag slitit mig från datan) städa här hemma, och ta en lång dusch.. ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0