Onsdag - 4 dagar kvar

Godmorgon bloggen,

Idag klev jag upp halv nio även fast jag e ledig. Har lite att göra idag nämligen.. men lite har jag gjort redan, så nu ska jag bara dricka kaffe o sen göra mig iordning och gå hem till mamma en sväng. Ska hämta hennes resväska som jag ska låna, och lite mer grejer :)

Sen blir det väl upp till centrum och handla något att äta också.. men känns så onödigt att behöva handla mat när jag ska åka bort! Det kan ju bli gammalt.. men ska försöka köpa sånt som jag hinner ta slut på.. nej nu babblar jag bara, o kaffet e klart.. pusshej! ♥



p.s. Jag vaccinerade mig igår, det var andra dosen mot hepatit a+b.. och kärringen som gav mig sprutan typ högg mig med den! Det gör ont idag, och så var det inte sist.. vilken galning va..? Tänk om hon gjorde helt fel.. :S d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0