091207

Hej bloggen

Jag jobbade i helgen, sov inte så mycket heller så det var lite tungt men men.. jag var alltså helt slut när jag kom hem igår men kunde ändå inte sitta still, ha ha ha.. så jag tog fram dammsugaren och städade, diskade, och tog en lång dusch, sen slocknade jag ganska tidigt. Sov lääänge idag, sen gick jag till tvättstugan kl 13 men det där jävla skitsystemet asså.. blev ingen tvättid för mig så får vara naken tills på onsdag istället. Så kan det gå.. :P

Annars då.. händer inte så mycket. Nästa helg är jag ledig och det ska bli så skönt. Min kompis Emelie har 20årsfest på lördag :) det blir nog skitkul.

Jag har haft skitont i benen sen igår, tror det e träningsvärk från jobbet.. e nästan frisk från förkylningen också förutom hostan som aldrig slutar!

Nu ska jag försöka ta tag i en läxa jag har tills imorgon, sen vet jag inte.. tror bara jag ska vara hemma och tråka. Pusshej ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0