FÖRSTA DECEMBER

Hej bloggen!

Idag ere första december, snart jul alltså! :)
Såg att det snöade massor med stora snöflingor för typ en timme sen, men det slutade på en gång.. :/ jag vill ha snö nu.

Jag e fortfarande sjuk, har inte feber (än) som igår men hostar och snorar som fan, skitäckligt ere... så stannade hemma från skolan.. trååååkigt. Men men, imorgon SKA jag gå till skolan oavsett, vill inte missa något.

Igår var det fasiken inte kul asså, gick upp till centrum och mötte min syster när hon slutat skolan. Gick till apoteket och handlade alvedon, hostmedicin, och en termometer, och kände mig heeelt borta i huvudet asså. Följde med syrran hem till mamma och tog tempen, hade nästan 39 grader! Blä. Pallade inte gå hem heller, så stannade kvar där till kvällen, så mamma fick tvinga i mig lite mat också, ha ha.

Nej nu ska jag försöka göra något annat än sitta framför datorn.. gaah, det e så tråkigt att vara hemma. Aja, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0