FREDAG

Hej bloggen!

Redan fredag, tiden går så fort. Idag var jag äntligen ledig.. är ledig hela helgen fram till måndag kväll. Men nästa helg jobbar jag med hemtjänsten, sen på mitt gamla jobb 3 dagar.. det blir tufft med skolan också.. men men.

Förresten, vilket krångel det var med tvättstugan i onsdags, ha ha ha.. jag har ju haft världens problem med att mina tvättider avbokas och det bokas nya, och jag har sagt till min bovärd flera gånger att det verkar som att någon har samma bricka som jag. Och han säger att det är omöjligt. Men iaf i onsdags så hade det blivit dubbelbokat med min granne, som jag för övrigt bråkade med i somras när det också hände och jag blev skitarg på honom, ha ha :S .. så vi gick till bovärden och bad honom kolla våra brickor (han har också sagt samma sak som jag till bovärden flera gånger och fått samma svar), och gissa vad.. jo, vi hade SAMMA bricka! Bovärden spelade helt chockad och bah "det är omöjligt, hur kan detta ha hänt...?!" hmm. Aja, han fick ta bort min och då försvann jag ur hela systemet istället så vi fick lägga in min på nytt. MEN nu ere fixat och äntligen ska man kunna tvätta när man vill iallafall. :)

Nu ska jag ta en dusch och ikväll vet jag inte vad som händer. Imorgon ere fest och jag ska ha skitkul :D

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0