Full rulle

Hej bloggen!

Dålig jag blivit på att blogga igen, haha det händer ganska ofta.. :P
Idag sov jag till 11, det behövde jag verkligen!

Jobbade i lördags, men dagen började inte så bra :( börjar egentligen halv åtta, men vaknade kvart i av att jobbet ringde och undrade vart jag var! Hade sovit igenom typ 6 alarm! Sååååå pinsamt. Som tur var så kom en kollega och hämtade mig, körde mig till kontoret och skjutsade mig till min första kund så jag kom ikapp ganska fort. Har aldrig försovit mig såhär ofta som nu förut, så direkt efter jobbet åkte jag till teknikmagasinet och köpte en väckarklocka, sån där klockradio som låter jättehögt. Så igår vaknade jag och kom i tid till jobbet :)
Och guuud vad det snöade igår! Det där snökaoset var jag ute och gick i hela dagen typ, såg ut som en snögubbe ju, ha ha..! Sen efter jobbet var det raka vägen till tvättstugan, och sen storstädning hemma. Så jag var helt slut när jag äntligen la mig..

Nu ska jag dricka upp kaffet, diska, ta en dusch och sen jobba på gamla jobbet. Jobbar där tisdag & onsdag också, sen på julafton ska jag till Tumba! :D har typ alla julklappar klara också, ska bara köpa lite grejer imorgon  som går fort. Nu ska jag sätta fart här..




Vila i frid

Brittany Murphy



Kommentarer
Postat av: Leena

Håller med, du har verkligen varit dålig på att blogga:-)

Ses på torsdag;)



Kram

2009-12-21 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0