Tisdag

Hej bloggen!

Nu börjare närma siiiig... bara 2 dagar kvar :)
Idag blev det också lite sovmorgon, bara för att någon inte ville väcka mig.. skulle egentligen handla det sista för julafton innan jobbet idag men får se om jag hinner det nu.. måste duscha & tvätta håret och så. Dricka kaffe.

Åh! Igår hittade jag en mobil! I vällingby centrum där vid bussarna... och snäll som jag e så ringde jag upp ett nummer på samtalslistan, och det var dottern som svarade, det var hennes mammas mobil jag hade :D hahaha, hon frågade om det fanns någon chans att få tillbaks mobilen. Varför trodde hon jag ringde, bara för o säga att jag tänkte behålla den? :P iallafall så kommer hon till jobbet och hämtar den sen. Hoppas Gud ser min fina gärning ;)

Nu ska jag dricka en till kopp kaffe o ta mig en cigg, sen skynda mig och bli klar så kanske jag hinner handla lite ändå.. vill inte göra det imorrn, då lär det ju vara fullt med folk överallt.. ♥ Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Amira

SEEEGOOOOOOO

2009-12-27 @ 01:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0