If you weren't real, I'd make you up

Hej bloggen!

Jag e så himla dålig på att blogga ibland.. men men, snart ska jag få en jättesnygg design som min bror ska fixa, då kommer bloggen se lite roligare ut :)

Igår tränade jag! Nu e jag så gott som frisk så nu ska jag träna som fan, har jag bestämt. Men i morse så snoozade jag typ en timme, inte bra... känner mig helt seg nu. Gjorde en smoothie till frukost, men jag gav halva till min lillasyster som ligger i sängen och e jättesjuk. Stackaren :(
  Jag mätte mig igår också, innan jag tränade. Sedan jag började där (slutet på oktober) så har jag minskat 1,6 kg och sammanlagt 8 cm, på olika ställen på kroppen då, och minskat 1% kroppsfett.. och då har jag bara tränat 14 ggr tydligen. Det e jättelite. Men det e ju för att jag blivit jätteförkyld ett par gånger och då ska man inte träna..

Jag har ingen lust att jobba idag egentligen.. men inte att vara hemma heller, haha. Men det e ju både löning och onsdag idag, så det blir nog kul :) det borde vara mycket folk då tycker jag.. fast å andra sidan så e det typ alltid helt dött nuförtiden pga lågkonjunkturen. Kan det ta slut någon gång så jag får något att göra på jobbet?

Och kan snön försvinna så våren kan komma? Jag vill ha vår och sol!




Nu måste jag nog käka något och duscha och göra mig i ordning. Ha det bra, pusshej! ♥


Kommentarer
Postat av: lillebruuuur

Vem av dina bröder ska fixa designen om jag får fråga? :) muhaha it's the brother that always seems to write text messages on english.. :D

2009-03-10 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0