In i dimman

Hej hej!

Idag ska jag vara med min lillasyster eftersom vi alltid går om varandra; hon går i skolan på dagarna och jag jobbar på kvällarna så vi träffas knappt även fast vi bor i samma lägenhet liksom... vi ska iallafall gå och käka på mitt jobb, och sen ska vi se "Bolt" på bio :)


   


 


Jag var ute på balkongen för en stund sedan, och faan vad dimmigt det e ute! Kul för dom som kör bil... inte...

Igår skulle jag egentligen ha gjort en synundersökning och köpt glasögon, men dom hade glömt att säga att jag inte får sova med linserna på ett par nätter innan synundersökningen så det gick inte att göra. Får istället sova utan dom ett par nätter nu, och gå tillbaka till Synoptik på måndag morgon.. drygt. Jag e ledig på måndag och jobbar nästa lördag (alla ♥-ans dag) istället, för min kompis Amira ville vara ledig på lördag så vi bytte en dag.

Igår shoppade jag lite på Gina Tricot. Egentligen har jag inte råd att shoppa men jag gjorde det ändå...


 



Liknande såna här, jeansleggings! Perfa att jobba i. Köpte två vanliga långärmade tröjor också på rea...
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar! :) trevlig helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0