Lat-söndag

Hej bloggen!

Jag var på lägenhetsvisning idag, det var en jätteliten etta med kokskåp, men den hade stor balkong och det e ju bra... men det var lite klaustrofobivarning på den, "köket" var liksom en liten bänk bara direkt när man kommer in i hallen... jaja. Dom som var där före mig kanske vill ha den, who knows...




Egentligen skulle jag åka till Tumba idag, hem till min pappa och hans fru men jag e så seg och förkyld så jag ska bara vara hemma, tänkte kolla på någon film snart och fixa naglarna... :) men på tal om naglar så gick 2 tippar av igår, så på tisdag ska jag till Jasminakademin och fixa det..

Hämtade ut ett paket från H&M förut också, som innehöll detta:
    


  

Förutom den blåvita bikinin som levereras i maj då... den andra bikinin kostade bara 19:- per del, och shortsen 59:- ..
Nu gäller det bara att träna hårt så man ser någorlunda okej ut i bikini haha..

Jag beställde ju en till bikini från Ellos också men överdelen var för liten så den ska jag skicka tillbaka imorrn.

Men nu får det vara färdigbloggat :) Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0