Lördag

Hej bloggen!

Idag sov jag jättelänge, det behövdes...
När jag hade varit vaken ett tag så sorterade jag min hög med papper som låg på fönsterbrädan; massa lönerapporter, fakturor och sånt, så nu ligger allt organiserat i en pärm :D



Rensade min garderob lite också, men det var inte så längesen jag gjorde det så det blev inte så mycket... hehe jag älskar att rensa :)

Gick med mamma och syrran och handlade lite för ett par timmar sen också, och har fixat lite på datorn... Så mycket annat har inte hänt idag, skulle egentligen till Tumba idag men det får bli nästa helg istället. Har nog sagt så ett par gånger men nu är det säkert.

På måndag ska jag tillbaka till synoptik med glasögonen tror jag, jag vet inte om det har blivit något fel eller om det bara e jag som inte e van med glasögonen än men det känns konstigt som fan... jag ser inte helt skarpt på alla avstånd och det ser bara konstigt ut istället, speciellt när jag kollar åt sidorna. Det enda som ser helt bra ut, är rakt fram på nära håll och "jätte"långt håll. Men inte däremellan.. sjukt. aja...



Och mina ögon ser lite mindre ut med glasögonen på, bara för det e så hög styrka i dom, jag med mina extremt dåliga syn... :( men men, snygga e dom ju iaf!

Nu ska jag äta choklad! Trevlig helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0