Rubrik?

Hello bloggen!

Nu sitter jag vid mammas stationära dator och väntar på att Lost ska ladda klart, så jag kan krypa ner i sängen med min laptop och kolla på det avsnittet... det går nämligen väldigt långsamt att ladda hem direkt till min data med mitt mobila bredband, så jag brukar föra över filmer och sånt från den stationära istället.

Och gissa vad... jag har mina Dolce&Gabbana brillor på mig! Hihi :) dom var klara idag, så jag sprang direkt från jobbet till synoptik och hämtade dom :D men det känns lite obehagligt eftersom jag e ovan, så jag e helt yr i huvudet... men det blir nog bättre (hoppas jag).. lägger ut en bild på mig som glasögonorm imorrn kanske, om jag har vant mig då vill säga haha..

Nu e Lost färdigladdat, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0