So sick

Hej hej

Jag har fått en dunderförkylning... :'( ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för att jobba. Härligt...
Mitt huvud känns lika stort som en vattenmelon och näsan rinner, buhu... har tagit någon amerikansk tablett som mamma hade så jag får väl hoppas att den funkar något vidare.

Tränade inte igår heller som jag skulle ha gjort, eftersom jag var sjuk då med. Men men...

Imorgon ska jag på en lägenhetsvisning en gata bort från mig, en liten etta är det. Efter det ska jag bara hem och lata mig och inte gå ut på hela dagen, och hoppas att jag mår bättre på måndag :)

Nej nu ska jag köra ut mamma ur badrummet... ha en trevlig alla ♥-ans dag!!! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0