Toshibaaaa

Hello bloggen!

Just nu är jag jättejätteglad för jag sitter och bloggar från min alldeles egna laptop...! :D Jag åkte till Barkarby idag och köpte den, det blev en toshiba. Skulle egentligen ha en Acer men det erbjudandet gick ut igår, så då blev det denna... och jag e jättenöjd! Den e så himla fin och bra... men mamma tycker att jag e tokig, hmm...? ;)

Iallafall... innan jag åkte och köpte min nya älskling så var jag och gjorde synundersökning, och jag lånade hem ett par brillor som jag har bestämt mig för nu. Ska ta en bättre bild sen när jag orkar...




Idag har jag alltså varit ledig... ska jobba på lördag istället. Och all min lediga tid ska jag ägna åt min toshiba... hehe nej då, jag ska träna också... :P



Men som bilden avslöjar så e jag astrött nu... godnatt!
(den där jäkla nyckelpigan e med på nästan alla kort haha, till slut lyckades jag få bort den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0