Naglar, brillor, egypten!

Hej hej bloggen!

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, men men så blir det ibland... här kommer lite uppdatering iallafall..
I lördags åkte jag till Jasminakademin och gjorde akrylnaglar, för mina gelénaglar blev helt förstörda så jag tog bort dom. Akryl sitter mycket bättre tycker jag :)




 
Sedan på kvällen så skulle jag egentligen festa med Robin och hans kompisar men jag kände mer för att bara vara hemma och dricka lite öl, så min lillebror kom hit och vi kollade på film. :D

I söndags hade jag tråkigt så jag mötte Sandra & Alicia i vby centrum, vi käkade på Donken och sen fick vi för oss att gå och prova glasögon. Jag hittade några par som jag gillade och passade i.. speciellt ett par från Dolce Gabbana, svarta ganska tjocka bågar :S men jag gillade dom.. så jag bokade tid på fredag för synundersökning, det var många år sen sist så nu jävlar hehe... jag undrar hur blind jag e!

I måndags började jag träna igen! Äntligen :) ska dit imorrn med.

Och sist men inte minst, idag bokade jag & min kompis Camilla våran resa till Egypten :D Vi åker den 23:e augusti och det ska bli så jävla skönt! Äntligen utomlands... en vecka.. synd bara att det e nästan 7 månader kvar  :/ men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur säger man? Haha..

Check it out!

















Nu ska jag se nyaste avsnittet av Gossip Girl och sen e det sängen som gäller. Natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0