Bye bye estocolmo

Shaa bloggen :)

Idag har det varit en latdag för min del... det blev ingen hemmakväll igår, jag kom ju på att det var fredag så jag och Angie drog till Nivå i fridhemsplan och drack öl och snackade massa skit. När dom stängde så drog vi vidare till Cattens i abrahamsberg, där var det ganska dött och vi var väl dom enda tjejerna där så vi fick fan inte vara ifred, haha.. men dyngpackade killar e alltid himla kul att snacka med när man e hyfsat nykter själv.. eller?!
  När Cattens stängde så svängde vi förbi Donken i fridhemsplan och köpte mat efter många om och men med killen i kassan som knappt kunde svenska och strulade till allt.

Vi kom hem till mig vid 5-tiden och däckade ganska fort. Ett par timmar senare klev Angie upp för att åka och jobba, och jag sov ett par timmar till.

Idag har jag bokat biljett till Sundsvall, så jag åker på torsdag :) Ska vara där över helgen, åker väl hem på måndagen igen för då har jag lägenhetsvisning nr 2. Den första har jag samma dag som jag åker, så det blir till att stressa till bussen i stan men jag ska nog hinna :)
  I Sundsvall ska jag vara med min kära vän Anna, jag har ju inte kunnat åka upp tidigare för jag har jobbat helger, så hon blev lite glad nu när jag blev arbetslös, haha.. sen får jag väl se vilka mer man träffar. Vi ska iallafall gå ut både fredag och lördag, och det kommer bli skitkul :D

Men nu får det vara färdigbloggat, ska värma lite domoda-rester (som förresten blev jättelyckat, för jag e så bra ;)) och kolla på teve. Trevlig helg allihopa... pusshej ♥






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0