Fan vad trött...

...jag blev nu helt plötsligt. Sitter och gäspar varannan minut, men det e nog för att jag inte rört på mig så mycket idag.

Lägenheten jag kollade på igår var perfekt :) nära tunnelbanan också. Det är en etta, men från köket finns det ett "matsalsrum", där tanken e att man ska ha matbord och sånt, men det e så stort att man kan ha det som sovrum! Man kan ju bara dra ett draperi mellan köket och det rummet, för man kan gå in i det från hallen också. Perfekt! Men jag får nog inte den, det lär ju vara några framför mig i kön..

Idag har jag haft så himla tråkigt. Men ingen energi till att göra något heller, städade här hemma och dammsög lägenheten bara.
  Fick svar från stället där jag provjobbade, och dom skulle anställa någon annan. Bajs... men men. Shit happens!
Eftersom jag e pank också så blir det en lugn helg.. festade så mycket i december så det får räcka nu, haha. Tror jag ska kolla på Let's Dance sen istället :) och så har jag laddat hem ett par filmer. (torrboll jag vet)

Imorgon ska jag till centrum och kolla lite, sedan lägenhetsvisning. Efter det åker jag nog till Tumba, var ett tag sen jag var där nu. Saknar min kisse..




Här gäspar Kunta också :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0