Hej 2009!

Hello bloggen!

Nu har jag återhämtat mig ganska bra sen nyårsafton tror jag :)

Nyårsafton
: gjorde mig i ordning långsamt under större delen av dagen, hade inte särskilt bråttom för jag väntade på att Jannica skulle sluta jobbet. Mötte upp henne i vällingby, och vi åkte hem till henne i hässelby gård och förfestade lite medan hon gjorde sig i ordning. Sen gick vi till festen!

Såhär såg vi ut:





Jannica var glad




Tony var där, och jag vet inte vad jag håller på med :S min klänning har visst åkt ner lite
och det ser inte smickrande ut haha




Här sitter vi och har det bra.. och klänningen e på väg neråt igen





Sen gick vi till en annan fest men där var det typ 20 pers för mycket och det hade nog spårat ur lite enligt mig så vi blev inte långvariga... vi hittade en efterfest istället :)
  Vaknade upp där igår, och sen gick vi till Cham och jag käkade en välbehövlig pizza. Jannica beställde iförsig inte pizza, men fick en iallafall.. och inte fick hon byta till det hon hade beställt heller.. det var inte särskilt professionellt av dom... haha.
  Sen köpte vi med oss 6 liter cola och gick hem till Jannica och spenderade resten av dagen med att kolla på Dr Dolittle 2 och vänner-maraton :D Jag åkte hem lagom till "Victoria's Secret Fashion show" kl 20, la mig i soffan och somnade i första reklamen! Typiskt. Mami väckte mig vid 23 och frågade om jag inte skulle sova i min säng istället. Jo visst ska jag det...

Vaknade (blev väckt) kl 12.30 idag. Lyckat! Men jag hade fått två brev från Svenska Bostäder, visningar på lägenheter jag har sökt. Yaaaaaay! Första är den 8:e och den andra 12:e. Tänk om jag äntligen skulle få en lägenhet! Får hoppas att ingen annan av de sökande vill ha dom.. hihi.. stor chans.. men man kan ju alltid hoppas :)



Nu kom mamma hem med ingredienser till en afrikansk maträtt jag ska laga :) Domoda heter den, asgott!

Kycklingfilé skuren i bitar, (egentligen ska man ha typ lammkött men nej tack)
grovhackad lök
krossade tomater
en hel/halv burk jordnötssmör
lite vatten
salt & peppar
- i en gryta, och ris till.


Resten av dagen blir jag nog bara hemma, vi har Saw 4 hemma så ska kanske våga kolla på den med mamma sen.
Jag hade iallafall roligt och trevligt på nyårsafton, hoppas att ni också hade det... Gott nytt år på er alla :) pusshej! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0