Hemma igen

Hello!

Jag kom hem från sundsvall igårkväll, då var det bara att skynda sig hem från stan och springa iväg på lägenhetsvisningen.. tur att den var på samma gata, hehe :) men lägenheten jag kollade på i torsdags innan jag åkte var mycket bättre tycker jag. Ungefär lika stor, bara mindre kök vilket inte gör någonting, och 1500kr billigare. Plus att den ligger jättenära centrum... men jag tror inte jag får den, synd :( däremot har jag fått tre nya visningar, en imorgon, en på torsdag och en på lördag :D fortsätter det såhär så borde jag ju få en lägenhet snart!
 
Anyhow, jag hade jättekul i sundsvall. Det var en helt annan grej att åka dit nu, ingen ångest eller nånting. För nu skulle jag ju hem till en kompis och vi skulle bara festa och ha roligt..! Jag orkar inte gå in på några detaljer, hoho, men det dröjer nog inte ett halvår till innan jag åker upp igen, om jag får bestämma :) så kul hade vi!

Jag hann ju inte blogga så mycket innan jag åkte, men i onsdags kväll så var jag hemma hos Sandra och gjorde gelénaglar :) Emelie gjorde dom på mig, hon har lärt sig helt själv och beställt allt material, men hon e jätteduktig för att inte ha någon utbildning. titta bara :)





Men däremot så tog det sin lilla tid.. vi började halv tolv, för Emelie jobbade sent, och kl 04.15 var vi klara... då var jag trött kan jag lova. Åkte hem, kom i säng vid 5.00... och gick upp vid 7.30, efter 2½ timmars sömn, för jag skulle på arbetsintervju i skarpnäck. Men jag var faktiskt pigg hela dagen, konstigt nog, men jag fick en himla huvudvärk ett par timmar. Intervjun gick bra, och imorgon ska jag provjobba där. :D

Efter det: 15.00 var lägenhetsvisningen, och efter den åkte jag till stan och var en timme tidig, bussen till sundsvall gick 17.00. Var framme vid 22-tiden, Anna hämtade mig och vi åkte hem till henne och snackade lite skit. Sen somnade vi väl vid 1-tiden tror jag. Sedan var det fest & utgång både fredag och lördag, och på söndagen var vi bara hemma hos Anna och tog det lugnt.

Idag hade jag tänkt dammsuga lägenheten, men får se hur det blir med det.. ska söka jobb och ta en lång dusch också.
Nu e jag hungrig så ska käka något.. ha det bra! Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0