Lägenhetsvisning

Hello!

I morse kl 8 skulle jag egentligen ha gått på en lägenhetsvisning men jag pallade inte.. jag har iallafall tackat Ja till den. Imorgon samma tid ska jag däremot gå på en visning, i hby gård. Den lägenheten vill jag verkligen ha.. rummet e perfekt för att dela av :) Men den ligger på samma gata som jag blev påkörd på för några år sen.. scary!

Nu har jag suttit här vid datan och läst massa bloggar, jag har verkligen blivit lat känns det som.. men på måndag ska jag börja träna igen, ska försöka hålla 3 ggr i veckan. Vi får se hur det går... :P

Men nu börjar klockan bli mycket, ska hoppa in i duschen och göra mig iordning nu. Jobba jobba jobba! :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0