Onsdag

Hej hej bloggen!

Idag provjobbade jag i skarpnäck, det gick bra tycker jag, och jag trivdes, så nu e det bara att hoppas :D På fredag får jag veta... men jag fick bara jobba 2 timmar, det var lite lite tycker jag nog.. hmm.
  Och eftersom jag trodde jag skulle jobba längre, så skulle jag inte hinna på en lägenhetsvisning idag i vällingby... men jag var ju tillbaks i tid iallafall så jag hade lätt hunnit, om jag inte hade förträngt det eftersom jag inte skulle ha hunnit först. :/ Jaja.. jag tackade Ja iallafall, det e porten bredvid den första lägenhetsvisningen jag var på så dom e nog ganska lika.

Imorgon ska jag skriva in mig på jobbtorget tror jag.. var förbi där idag men man måste tydligen ansöka om försörjningsstöd för att skriva in sig där.. så då får jag väl göra det. Igen..

Nu ska jag söka lite jobb :) pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0