God morgon

Shaa bloggen

Idag vaknade jag tidigt, med tanke på att jag e helt ledig.. kl 8 klev jag upp i morse för att ringa till soc, om försörjningsstöd, ifall jag skulle få en lägenhet snart.. men jag får tydligen inte ansöka än, för jag har fått lön för denna månad. Gaaahh.. måste vänta till slutet av januari/början av februari.. well well. Bara att vänta då.

Ikväll ska jag på lägenhetsvisning i hässelby strand. Det vore ju inte helt fel att få den lägenheten heller... den ligger nere vid vattnet :)

Nu e det Britney Spears' top 10 på MTV. Jag har faktiskt alltid tyckt att hon e bra, brittan.. jaja. det tycker nog alla tjejer innerst inne :P



  Om ett tag ska jag pallra mig ner till gymmet också. Men inte för att träna :/ utan för att "pausa" mitt kontrakt, har ju inte råd nu längre... vilket e synd, för min "lilla" magge skulle behöva tappa ett par kilon haha. Jag får gå ut och springa på dagarna istället. :)

Väldigt intressant inlägg det här blev.. hmm.. så nu slutar jag.. pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0