090709

Heej bloggen!

Idag sov jag jättelänge, behövde verkligen det..
Efter att ha tagit det lugnt hemma ett tag, kollat runt på utbildningar och så, tog jag en dusch och sen gick jag upp till centrum.. handlade lite, gick till mitt gamla jobb och fick äntligen mina a-kassa-papper ifyllda rätt.. nu har jag skickat in dom så nu är det bara att vänta och hålla tummarna..

Nu har jag precis diskat lite och lagat mat, ätit... nu ska jag diska resten och sen blir det nog en film eller något.
  Imorgon ska jag & mami åka till hennes kompis som e gravid, hon ska göra kejsarsnitt på tisdag (dagen efter min 20årsdag) så vi ska hälsa på henne innan lillflickan kommer ut till världen :)

Bild från igårkväll.. haha, jag tycker den e rolig ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0