090716

Hej bloggen!

Igår åkte jag & mamma in till stan (mycket häng med henne på sista tiden, haha) och gick runt lite... lite shopping blev det också, köpte örhängen och en tunika på Gina..

  När vi blev hungriga så gick vi till Engelen i Gamla stan och käkade, det var jättegott! Jag åt en kycklingburgare med fullkornsbröd, massa sallad, pommes & tzatziki.. :D men det var ingen "McDonald's-McChicken", utan det var två kycklingfiléer i den! :P



  När vi skulle gå därifrån så såg vi en båt tvärs över gatan så vi gick och satte oss där ett tag och drack lite öl.
  Sen ville Amira att vi skulle gå på baronen, så det gjorde vi. Det var en rolig dag :)

Idag gick jag & Amira och lunchade med Jamila i centrum, jag åt foccacia igen hehe...
När dom skulle gå till sina jobb så gick jag hem med mina matvaror jag hade handlat. Städade lite, duschade, och har betalat några räkningar.

Imorgon på dagen ska jag göra akrylnaglar, och senare ska jag ut till Sorunda, till min storebrors flickvän & hennes föräldrar, dom ska ha grillfest. På lördag åker vi till Tumba på middag, och sen på kvällen ska jag på fest! Vilken toppenhelg det kommer bli... :)

Om ett tag ska jag möta Amira, så ska väl fixa fejjan lite nu.. pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0