090721

Fy vad dåligt väder det är! Tråkigt..

Jag var iallafall ute en sväng för ett tag sedan, hade så himla tråkigt här hemma. Jag gick till centrum o shoppade liiiite lite. Var inne på Gina och fick med mig en stor tröja på rea, och en till tunika (som jag köpte förra veckan) fast annan färg. Var tvungen att ha en till för den var så bra :)

  


Gick till gymmet också och sa upp mitt kontrakt. Det var verkligen på tiden! Har tappat intresset totalt asså. Synd, men men! Har ju inte varit där sen i mitten på april liksom.. får nog tillbaks motivationen någon gång!

Men nu blev jag sugen på något gott.. dum jag var som inte handlade något när jag ändå var på coop. Aja.. alltså jag har skittråkigt. Kanske märks. Haha.. hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0