20 år idag!

Hej bloggen!

Idag fyller jag 20 år :) då får man äntligen gå på bolaget om man skulle vilja det, hehe.. det kanske blir till helgen, känns onödigt att gå dit "bara för att" på en måndag liksom.. aja.

Jag klev upp tidigt i morse för jag skulle ringa till Komvux.. fick lite hjälp på telefonen, sen så skickade jag in min ansökan på en utbildning som jag vill gå :) men man får veta om man kom in en vecka innan kursstart, det är ett minus tycker jag. Vill veta nu på en gång ju, haha.

I lördags blev det ingen utgång.. fick inte tag i några folk som ville, alla var så otaggade så då vart jag också det. Jag, Amira, Emelie, Alex & hans kompis gick till Baronen istället och drack några öl. Men det var kul :) sen drog vi vidare hem till Alex, satt och snackade lite skit med Emelie och sen gick jag hem.
  Jag fick en present av Emelie också! 3 olika olivoljor, med smak av karljohanssvamp, vitlök & rosmarin.. och en förpackning med choklad/pistagenöt kakor! Gott var det.. :D (bild kommer)

Jag e hemma hos mamma nu så jag ska väl röra mig hemåt strax tror jag.. duscha och så. Får se vad som händer idag.. ska nog söka lite jobb, gå till gymmet och avsluta det eftersom jag ändå aldrig går dit.. ja. Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellan

Grattis i efterskott :D<3

2009-07-15 @ 00:56:56
URL: http://twilighht.blogg.se/
Postat av: Isabelle

tackar :)

2009-07-16 @ 21:08:08
URL: http://isabelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0