33 dagar kvar...

...till Egypten! Längtar!

Vilket tråkigt väder det blev nu. Jag som skulle gå ut en sväng.. men det har slutat regna iaf så ska väl röra på mig om ett tag.

I fredags gjorde jag naglar! Det blev jättefint. Dålig bild men det e en blomma där iallafall :)




Efter det så åkte jag ut till Sorunda, hem till min storebror Robins tjej Jeanette & hennes familj. Vi grillade och festade, det var jättekul :) Det kom inte så många som vi hade tänkt men vi blev ett gäng iallafall; jag, mamma, lillasyster, Robin, hans kompis David, Jeanette, hennes föräldrar o kusin. Hoppas jag inte glömde någon :P

På lördagen åkte jag, Jeanette & Robin till Tumba, där grillade vi också och firade min födelsedag. Jag fick en upplevelse i present! Ett presentkort, man kan välja bland hur mycket som helst.. spa-behandlingar, klappa varg, simma med delfiner, provköra helikopter.... vad ska jag välja?! Skitsvårt ju! Men jag har ett tag på mig som tur e :)
 
Senare på kvällen åkte jag till vällingby och var med Amira, Hanna & hennes kille. Vi satt hemma hos Hanna och drack öl o chillade bara.. sen gick jag hem och kom inte i säng förrän 7-8 på morgonen typ.. :/

..vilket inte var så smart, för på söndagen vaknade jag halv sju på kvällen! Haha men men, sånt händer.. som tur var så kunde jag somna senare iallafall.

Igår var jag människa igen! Var mestadels bara hemma förutom en sväng hem till mamma för att hämta min dvd jag fick i fredags :) och köpa cigg. Och så tvättade jag i tvättstugan då.

Nu skiner solen igen och magen kurrar, så ska väl äta något och sen till centrum och fixa lite grejer. Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0