Plugga?

Heeeelllloooo...

Tidigare idag var jag så förbannad att jag nästan grinade alltså.. men nu har jag pumpat musik på högsta och lugnat ner mig lite. Hoppas det löser sig någon gång. Sitter och väntar på att Mami ska höra av sig, vi ska käka pizza.. :)

Imorse var jag på arbetsförmedlingen på uppföljningsmöte. Det gick bra, vi snackade om att jag ska börja plugga kanske för jag har funderat på det ett tag nu.. jag ska kontakta Komvux och läsa lite om utbildningen jag vill gå, sen får jag bara hoppas att det finns platser kvar nu till hösten! :D No more restaurangbransch för mig asså.... om jag inte måste då. Det är ju verkligen inte min grej..

Efter det åkte jag till Ekerö och avslutade hela grejen, det hade aldrig funkat med mina planer och must-do's.. tråkigt men så är det bara!

När jag kom tillbaks till brommaplan så mötte jag Amira och vi åkte till vällingby och gick runt lite... sen gick vi till Svea Vaccin och jag vaccinerade mig ääääntligen. Men bättre sent än aldrig! Det var inte försent heller som jag trodde, ska ta en till spruta veckan innan jag åker till Egypten, och sen igen om ett halvår. Sen är jag skyddad mot hep a+b i 25 år... bra va?!
  Jamila kom dit också, sen gick Amira och skulle jobba och jag & Jamila gick till caféet för hon skulle luncha innan hon också skulle jobba.. då gick jag hem.

Nu ringde mamma så jag måste skynda mig. Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0