Tisdag

Hej bloggeeeen!

Har varit lite dålig på att blogga senaste dagarna men så kan det bli ibland..
Så här kommer lite uppdatering då.. (en tråkig sådan för jag har inga kort, höhö)

  Fredags: när lillasyster skulle hem till sin pappa så gick jag hem och tog det lugnt, sen på kvällen gick jag & Amira till Baronen (för 3e dagen i rad - stammisvarning..), sen när hon skulle hem för hon skulle jobba dagen efter så följde jag med en kompis på fest i Nälsta.

Lördags: Kom hem på morgonen, jag & en tjejkompis skulle till Kanaan men fick inte tag i henne så jag var bara hemma hela dagen. Tog en liten välbehövlig powernap också! På kvällen mötte jag Amira, och gissa vad vi gjorde.... (4e dagen i rad, alkoholistvarning!) Sen drog vi och Jamila på fest hos Emelie & Alex i Råcksta, och på vägen dit hittade vi en jättesöt Jack Russel som vi döpte till Milo. Han följde efter oss ända till festen, sen ringde vi polisen för vi kunde ju inte direkt ta med honom upp.. en snorkig telefonist sa att dom "hade ju inte möjlighet att komma och hämta en hund kl halv tre på en lördag", "släpp lös honom bara" aa men visst, han hade ju följt med oss en bra bit över vägar o allting.... en halvtimme senare kom en bil, med 3 poliser. Jahaja, så dåliga resurser hade dom!
  Bortsett från ett par idioter som var på festen så hade jag iallafall jättekul :D 

 Jag undrar vems hund det var, och om dom hittade ägaren..! Jag tror han hade rymt från någon gamling för klorna var inte så duktigt klippta, och han hade halsband men inget koppel. Vi tog bandet från Jamilas kofta som ett provisoriskt koppel, hehe :) eftersom han ändå sprang efter oss liksom.

Söndags: Jag & Amira tog en taxi hem till mig kl 8 på morgonen.. vi däckade på en gång. Vaknade 16.25 och jag flög upp ur sängen och sprang till tvättstugan men missade min tid med en minut :( någon var snabb som ögat och tog den.. och eftersom jag hade ganska mkt tvätt så var det bara att tvätta hos mamma på kvällen då. Tack mami :)


Igår och idag har jag varit i Ekerö.. eller på? Iallafall, fy faasiken vilket väder det var idag. När jag skulle åka hem så hann jag bara gå typ 5 meter innan jag vart dyblöt. Paraplyt var helt onödigt. Som att jag hade gått i sjön med kläderna på, från knäna och neråt! det var en dm regn på marken asså.. och blixt & åska. Galet.

Det var nog allt jag hade att säga.. imorgon ska jag på uppföljning på arbetsförmedlingen, så måste vara pigg då.. efter det ska jag till Ekerö igen. Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Amira

ursäkta mig men de va fan i mig nog en och en halv timme MINST jag satt helt själv med Milo utanför porten! :)Lilla vovven då...sååå sööööt

2009-07-08 @ 00:47:53
Postat av: Isabelle

Nehedu.. halv tre ringde vi, tre kom dom.. hur full va du egentligen? ;P

2009-07-08 @ 18:07:12
URL: http://isabelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0