Torsdag

Hellooou bloggen!

Igår kl 4 på morgonen kom gänget hem från Bulgarien, men jag stannade kvar där hela dagen iallafall och sen åkte jag hemåt vid 21 tiden... när jag kom till vällingby gick jag till Baronen och catchade upp lite med Amira, sen äntligen hem. Home sweet home! I tisdags fick jag faktiskt lite hemlängtan, haha.. har haft det asgött i Tumba men saknade min lilla lägenhet sista dagen :) men det kändes helsjukt att komma hem, som att det inte var min lägenhet typ... aja. Det är det ju. ;P

Idag gick jag upp tidigt och mötte Amira i Brommaplan, hon följde med mig till Ekerö centrum för att gå på arbetsintervju... har typ aldrig varit i Ekerö och hon hade fixat intervjun till mig så hon fick vara moraliskt stöd, hehe. Det gick bra iallafall... mer än så säger jag inte här hoho...

Efter det åkte vi till vällingby och mötte våran nyfunna vän Jamila, vi lunchade på caféet bredvid sats, vet inte vad det heter men jag åt Foccacia med pollo, mozzarella, och ruccola, det var jättegott :D

Sen gick jag och hämtade Lillasyster Emmeline hemma hos mamma, vi gick till Kanaan och badade och solade, jag älskar att bada haha :D så skönt att svalka av sig i den här värmen ju.
  Vi var där i 3-4 timmar, sen gick vi till mamma och åt middag och jag handlade lite. Nu e jag hemma och ska hoppa in i duschen, sen gå upp till mitt gamla jobb och få ett papper ifyllt, och Amira insisterade på Baronen idag igen så jaja.. jag får väl stå ut med en bira då ;P pusshej






Den här bilden har ingeenting med inlägget att göra men jag tycker den e ball.. tog den i tumba.. :)

Kommentarer
Postat av: Ellan

Vart hittade du den bilen någonstans? :O :)

2009-07-07 @ 00:19:48
URL: http://twilighht.blogg.se/
Postat av: Isabelle

vid sandtaget! :D

2009-07-07 @ 21:12:51
URL: http://isabelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0