Lördag

Heeeej bloggen!

Jag kom hem för ett tag sen, jag var med min lillebror och några till och badade, så himla skönt asså. Det var första doppet för mig i år :)

Igår kom min saknade vän Therese hit :D vi har inte setts på jättelänge så det var kul. Senare kom hennes kille Marcus & hans kompis hit också, sen åkte dom hem idag.


Gammal bild på tres..



Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt... tror jag. Chilling billing...
  Helt sjukt förresten att Michael Jackson har dött. Det känns helt fel när man tänker på de.. fett synd! Även om det finns många pedofilrykten och skit om honom, så har han ju gjort grym musik och är verkligen en legend...!!


Nu vill nog hundarna gå ut så c yaaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0