Måndag

Godmorgon, godmooooorgon!!!

Jag gick upp för en timme sen, kl 10 ska jag vara på arbetsförmedlingen på introduktionsmöte.. det är ett sånt där meningslöst möte som man ändå måste gå på. Man sitter i en grupp och en personal från ams berättar och går igenom deras hemsida och hur man använder den.. dom säger ingenting jag inte redan vet.. jag gick på det här mötet förra året också och man typ somnar.. men men!
  Nu ska jag väl börja göra mig i ordning då.. synd att jag missar jobbintervjun på Donken idag pga det här mötet, men jag har ringt dit 4 grr och inte fått tag på tjejen som ringde mig, men jag har iaf lämnat massa meddelanden till henne. Hoppas jag får komma en annan dag.

Nu måste jag sätta lite fart här.. pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0