Måndag

Hej bloggen!

Vad skönt det är med fint väder äntligen.. men jag hoppas det håller i sig för jag har inte fått njuta av det än, har ögoninflammation som gör svinont när jag e i solen :(

Såhär såg mitt öga ut i fredags när jag vaknade.. smärta!




Vi stängde tidigt på jobbet eftersom det var midsommarafton, så jag jobbade bara 4 timmar och sen åkte jag till Tumba. Men fick ta värsta omvägen för pendeltågen gick inte pga signalfel, lite drygt men men..
Hemma hos pappa grillade vi oxfilé, men den var oätlig så för mig vart det vegetariskt, resten åt körv istället.. djuren ville nog ha tomat tror jag! ;P

  


I lördags mötte jag Amira, vi var hemma hos henne ett tag och sen gick vi till Baronen en sväng.. träffade två roliga gäster från vårat jobb som vi satt och snackade med ett tag :D
  Sen gick vi hem till mig och jaa.. gjorde inte så mycket. Fick inte tag i nåt folk. Sen somnade vi!

Igår var jag på jättedåligt humör hela dagen.. delvis för att jag hade ont i ögat men jag var så jäkla surig asså, haha..
Men idag var jag däremot glad för jag fick min säkerhetsdörr som jag väntat på lääänge och så fick jag ny ugn. Den förra var så ofräsch.

Kolla va fin den nya är!






Fast när dom kom med dörren så låg jag och sov, vaknade av att dom plingade på! Hahaha.. dom var en halvtimme för tidiga så det var därför. Det var ju iallafall bara att kliva upp och se glad ut :)

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt; packa och fixa till här hemma. Ska ju till tumba sen, för det gänget drar till Bulgarien en vecka och jag ska vakta hundarna, katterna och huset. Ska bli myspys. Så direkt efter jobbet (min sista dag också! :/) drar jag dit.. nu ska jag försöka lägga mig tidigt.. får se hur det går! Pusshej & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: micke

vi hare fett najs i bulgarien, basta stallet.

2009-06-25 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0