Proceeesssss

Hej igen..

nu har jag duschat, och ringt mina samtal..
  Alltså först ringde jag "soc", dom hänvisade mig till alfa-kassan, och där får jag inte ansöka förrän jag fyllt 20.. dvs om 1½ månad.. och kötiden för att få en handläggning hos dom är några veckor! Sedan kan jag ansöka om komplettering hos soc om det inte räcker till.. alltså jag verkligen hatar att göra sånt här. Det är det värsta jag vet, det är en sån j-vla process och tusen olika saker man måste göra, tusen papper och bevis på alllllt.
  Men det är bara att bita ihop och kämpa på. På måndag ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen också..

Mitt huvud snurrar av allt sånt här... näe nu går jag ut! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0