slödag

Hej bloggen..

nu sitter jag & Amira här och glor ... vi var i tvättstugan och laddade 2 maskiner tvätt förut så ska väl gå tillbaks om en stund.

Den här helgen har det bara varit feeeest...
I fredags gick jag & Amira till baronen efter jobbet, sen joinade Emelie oss och när Ami skulle dra hemåt så följde jag med Emelie och hennes kille på en fest i Råcksta.. vi var där tills tidigt på morgonen, sen åkte vi hem och jag sov typ hela lördagen..
  Sen hade vi fest här, det var kul :) jag mötte Amira på jobbet när hon hade slutat, så gick vi och tog en öl och väntade på att Emelie skulle komma med sin kille och deras kompis, sen gick vi hem till mig.
  Idag ska jag nog bara vara hemma. Ska tvätta klart, ta en svängom med dammsugaren och duscha.. så hejdååååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0