Sunshineeeee

Hej bloggen!

Äntligen är det sol ute! Vad less man blev på allt regn asså.. fast ute på min balkong är det ganska kallt faktiskt.. men det är väl varmt i solen, jag har eftermiddagssol.. och då jobbar ju jag, haha typiskt.
  Nu har jag bara 6 dagar kvar att jobba :/ tisdag nästa vecka är min sista dag. Och direkt efter jag slutat då så åker jag till Tumba, för då har pappa & hans fru och min lillebror precis åkt till Sunny Beach, Bulgarien! Jag ska vakta hundarna, huset... och katterna såklart. Min Kunta Kinte :) Det ska bli så skönt, har hela huset för mig själv.. jag hoppas verkligen att det är pangväder hela den veckan, för då ska jag bara ligga och steka hela dagarna ute på tomten.. när jag inte sitter framför datan och söker jobb då, heh.. hahaha jag ska vara brunare än gänget när dom kommer tillbaks från Bulgarien.. det vore väl nåt!!!! ;P
  I helgen får det gärna också vara fint väder, för på fredag slutar jag 18,00 och åker till tumba då med..

Men nu ska jag ta en dusch och göra mig i ordning.. sen ska jag söka jobb tills jag måste gå. Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

Hej Issa,



Vi ska grilla när du kommer:-)



Kram

2009-06-17 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0