Tisdag

Hej bloggen!

Jag försov mig lite i morse. Det var väl ingen större katastrof men ändå..
Jag hann skriva in mig igår på arbetsförmedlingen, så nu har jag 2 möten bokade nästa vecka, great :)
När jag kom dit så var det 15 nr före mig och det gick jättesegt.. så precis när jag skulle gå blev det min tur. Och jag hann till jobbet iallafall så det var ju bra!

Så jag ska väl snart gå upp dit och söka jobb. Eller så gör jag det hemifrån, spelar ju ingen roll egentligen kanske... eller jo, ska skriva ut massa CV:n så jag går dit. Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman, tråkigt det där med jobbet, men det är bara atta ta nya tag! Hittade 2 länkar som du kanske redan känner till, men jag skickar dom ändå: krogpersonal.se och restaurangjobb.se, där kan man registrera CV och söka jobb! Lycka till ;) Hörs snart Pappa

2009-06-10 @ 14:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0