tisdag

Hej bloggen!

Igår blev jag på dåligt humör för jag fick sparken.. eller ja, min provanställning går ut sista juni och efter det får jag inte vara kvar. Det kom lite som en chock! Om jag inte hittar ett nytt jobb snarast så kommer jag förlora min lägenhet som jag precis fått och typ vänta 10 år tills jag får en ny.. liksom hur jävla lätt är det att hitta ett jobb nu då?!

Nä jag vet inte vad jag ska ta mig till.. jag var faktiskt rädd om mitt jobb, tyckte så synd om dom som fått varsel.. nu är jag där också. Det här var det värsta som kunde hända nu. Och ska jag vara på jobbtorget i sommar så får jag inte åka till Egypten heller.... gaaaaaahhhh!!!!!!

Nu har jag iallafall uppdaterat mitt CV och mailat det till Hiwet med ett personligt brev, hon ska skriva ut det i skolan, typ 50 sidor.. sen ska jag dela ut det i hela centrum och inne i stan.. och göra mitt bästa för att hitta ett jobb.

Nu ska jag gå ut och röka, sen ta en dusch och sen JOBBA. Kul!


Kommentarer
Postat av: Leena

Dj---la idioter! Stog det inte tillsvidare på ditt anställningsbevis? Det betyder FAST ANSTÄLLD!

2009-06-02 @ 13:59:54
URL: http://dennizdischa.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SA JU DET!!!!! jag tycker att vi båda bojkottar dom´!!!!!! efetr din semester...och om du vill/(som jag redan sa så finns de jobb på vivo i ekerö centrum) snarast vill han ha någon som jobbar där...de e genom pappa så säg bara till!!! FY FAN vad jag är trött på dom nu assååååå!!!

2009-06-02 @ 14:46:35
Postat av: Isabelle

"JAG SA JU DET!!!!!" Vad är det du har sagt Amira?

2009-06-03 @ 02:10:39
URL: http://isabelli.blogg.se/
Postat av: Leena

Sluta o häng läpp nu! Livet har inte gått under!

Jag har lagt in ca 30 jobb på din mail:)

2009-06-03 @ 12:07:58
URL: http://dennizdischa.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag hänger inte läpp... har ju inte ens skrivit nåt.. tack för jobben :)

2009-06-03 @ 20:48:01
URL: http://isabelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0