Torsdag

Heej bloggen!

Nu är jag i tumba, ska strax gå ut med hundarna men tänkte bara skriva lite först. Har inte bloggat bara för jag hämtade hit datorn igår..
Men det har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev.. i tisdags efter jobbet så åkte jag ju till Tumba direkt.
Igår låg jag och solade här ute på förmiddagen, så jag har fått lite färg minsann :) sen åkte jag till vällingby för att hämta datorn, och mina blombuketter som jag fick på jobbet i tisdags men glömde kvar. Träffade mamma en stund också och sen åkte jag tillbaka.

Idag har jag också solat, men det blev så jäkla varmt så jag gick in efter 1½ timme.. men man ska inte klaga :) nu kollar jag, Mathias & Danne på film. Undra vad pappa, Leena & Michael har för sig i Bulgarien då? :D

Nu ska jag röra mig ut tror jag.. ska gå lite längre nu om det har blivit lite svalare. Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0