torsdag - i längtans tideeeer...

Hej bloggen!

Idag tog jag sovmorgon till 11, det behövdes verkligen.. snooze är det bästa som finns!!
  Idag är det bara 65 dagar kvar till Egypten :D snackade nyss med Camilla på msn.. Jag trodde att jag inte skulle kunna åka nu när jag blir arbetslös och allt, men det ska fan gå. Om jag inte hittar ett nytt jobb snart, så hoppas jag på a-kassa. Det skulle vara helt stört om jag inte kunde åka till hurghada asså.. har ju varit bokat och planerat sen i vintras, liksom.. men jag är inställd på att åka iallafall! Ams sa att det var okej, så..

Kolla vårat hotell och poolen... Giftun Azur Resort +++

        

Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0