Torsdag

Hej bloggen!

Idag har det inte hänt så mycket, jag gick upp tidigt för jag skulle åka till globen men sen så visade det sig att jag inte behövde det så jag stannade hemma och sökte jobb istället.
  Igår ringde McDonald's Slussen mig och vi bokade jobbintervju på måndag, men en timme innan det så har jag introduktionsmöte på Arbetsförmedlingen så jag måste boka om den intervjun :( jag glömde totalt bort det.. försökte ringa idag men ingen svarade så får försöka imorrn igen.
  Förra helgen jobbade jag ju så efter imorgon ska det bli riktigt skönt med en hel helg.. tror jag ska gå ut på lördag :) hoppas hoppas.... eller iallafall hitta på något. Men jag har hört att det ska vara skitväder så vi får väl se..

Nu ska jag äta något och kolla på tv, sen sova! Hörs..... ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0