Tvättstuga

Hej bloggen!

Igår jobbade jag hela dagen, 12-22.. det var mycket folk hela dagen, blev lugnt typ efter åtta så det var ju bra.. men fan vad trött jag var när jag slutade. Men det stoppade inte mig från att gå och ta några öl på baronen hehe.. kände mig fett mobbad att sitta där helt själv, fast känner ju personalen och några stammisar så jag var inte helt solo egentligen..

När jag kom hem somnade jag på soffan, haha. Vaknade 7 i morse och la mig på sängen istället. Nu e jag pigg och glad och ska snart gå till tvättstugan. Har ganska mycket tvätt så det blir nog hela tvättiden där.. Sandra var ute med Hiwet igår, och hon har inte kommit hem än så jag får tvätta själv. Men det är helt okej, för hon tvättade helt själv sist hoho :P

Nej nu ska jag ta o klä på mig och lägga på ett kol.. hej hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0