Uppe med tuppen

Guten morgen bloggen!

Idag är jag uppe med tuppen skulle jag vilja säga.. gick upp kl 7 och traskade hem till mamma, skulle ringa ett samtal från hennes hemtelefon och jag trodde det var telefontid mellan 8-9.. men icke. Det är 10-11..... så nu har jag lite tid att döda! Haha.

I onsdags tog Hiwet studenten, och jag jobbar på lördag istället för onsdag den här veckan så jag var alltså ledig. Perfekt :) jag, Sandra & Alicia åkte till Hiwets utspring och grattade henne, sen efter det skulle det vara fest/middag i en lokal i hässelby så vi åkte dit, och åt ingera.. jättegod eritreansk mat!

 


        


Studentbarnet



  Vi var där ett par timmar, sen åkte vi till vällingby för att lämna Alicia till min mamma, och sen hem till mig för att göra oss i ordning. Sen åkte vi in mot stan.. gick till Nivå först och tog en öl. Sen funderade vi på vart vi skulle dra vidare, det var ju ändå Hiwets student så vi ville inte sitta där och häcka.. då sa nååågon att Södra Källare i Medis var ett bra ställe, med dansgolv och allt. Så vi åkte dit.. och det var ju bara en pub. Inget dansgolv.. Hahaha... Men det var ändå soft där så vi stannade tills dom stängde.


      


Min outfit:






Sandras outfit:





Ett tag senare efter ett McDonald's besök och världshistoriens bråk mellan mig & Sandra, (vi blev bästisar igen efter lite tårar) så gick vi på nattbussen hemåt. Och det var kaos!!! Jag har aldrig sett så mycket människor på en buss asså.. helt galet proppat med studenter. Skitjobbigt var det, man fick ju panik av att stå helt ihopklämd och inte ens kunna röra sig! Sen så körde en bil in i samma fil, precis framför bussen så chauffören fick tvärnita, så ALLA ramlade i bussen! Jag fick en klack inkörd mitt på foten av nån brud, så jag skrek som en dåre för det gjorde så jävla ont. Och en tjej bakom mig slog huvudet i golvet och svimmade av. PANIK! Men jag och två till hjälpte henne upp så mådde hon bra igen. Tur!

   



Efter ett tag var vi äntligen hemma, och jag somnade på en gång... jag har maaassor av foton från den här kvällen, men dom finns i min laptop hemma.. lägger in dom sedan :) så får ni se min mörbultade fot :/

Nu ska jag väl låna mammas dusch, och efter jag har ringt mitt telefonsamtal så ska jag möta Sandra, vi ska handla lite. Sen ska jag jobba. Pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0