Äntligeeeeeen

Waaaaahhh... jag kan knappt tro att det är sant, men jag har nog minsann fått en lägenhet !!!
  Förra veckan hade jag missade samtal från hemligt nummer typ varje dag, kan ju inte svara när jag jobbar.. och hade ingen aning om vem det kunde vara. Så idag var det ett missat igen, och ett sms från mamma: "RING MIG NU".. så jag ringde upp och vaaaad? En kvinna från Svenska Bostäder hade ringt hem till mamma (till slut för att jag aldrig svarar) och sagt att dom vill träffa mig för att skriva kontrakt och så.. och det är inflyttning redan på onsdag, i övermorgon!

Jag är så himla glad... trodde att jag skulle få vänta i flera år på en egen lägenhet. Och nu kom det som en chock, haha.. "hej, du har fått en lägenhet. Flytta in om 2 dagar" hahahaha... det värsta som skulle kunna hända nu är att jag inte skulle bli godkänd av någon jäkla anledning. Men det tror jag faktiskt inte. Då skulle jag gå under totalt bara för att jag blev så glad nu.

Så om jag har tur får jag se lägenheten imorgon, det hoppas jag verkligen för jag jobbade när visningen var så jag har inte ens sett den.. vet bara att det är en etta på 32 kvadrat, och nedre botten.. och vart den ligger såklart :)

Nej nog om det nu.. jag hoppas att jag får träffa någon från SB imorrn.. men dom vill nog träffa mig också och att jag skriver på, annars hade dem väl inte ringt.. ha det bra, hörs imorrn!




P.S. Leena: haha keep dreaming! Jajamensan vi kommer :)


Kommentarer
Postat av: Leena

Grattis till lägenheten, snart får du bjuda mig o Pappa på middag!

Jag sa fel datum ang middagen, det blir den 11/4!

2009-03-31 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0