Fredag

Hej!

Nu har jag plockat ur min storebrors hylla som var full med hans grejer, för på söndag morgon ska jag hämta min 180-säng som jag fick av en gäst på jobbet så jag måste göra plats i mitt lilla rum... jättesnälla gäster jag har på mitt jobb asså, jag ska få hjälp av två snubbar att hämta sängen med släp och allt :D jag kan ju knappast bära den hehe.
  Jag hoppas storebror kommer och monterar ner hyllan ikväll för sånt där e inte direkt min starkaste sida.. hyllan måste ut för att min nya säng ska få plats :D

Vi skulle fan behöva ta ut massor med grejer ur lägenheten, både till förråd och grovsopor. Det känns som att det står onödiga grejer överallt och sånt hatar jag.. jag älskar att rensa och slänga saker, haha.. men i förrådet blir allt stulet så det går ju inte..

Förresten så vet jag vad det var som hände igår när ambulanserna var här! Det brann i en lägenhet, och en man dog. Han hoppade från 8:e våningen och missade kudden nere på marken, och dog på sjukhuset. Så himla hemskt :( men vet inte hur gammal killen var. Läs mer  här---> sthlm city



(bild: google)



Det sjuka är att senare på kvällen, vid 21-tiden, så brann det igen här i grimsta i ett annat hus i en källare. Så det måste väl vara anlagt? Hur stora e oddsen att det brinner i samma område 2 ggr på en dag? Vafan e det för jävla dåre som anlägger bränder.. hoppas han/hon åker fast! Jag vill fan inte brinna inne. Läs mer här --->SvD

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobbet. Jag e på bra humör idag så jag hoppas det blir kul och mycket folk! :) Amira jobbar idag också, det e alltid kul. pusshej, trevlig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0